W każdą środę w godzinach 12:00 – 13:00 w Rejestracji Ogólnej następuję przerwa techniczna z powodu obowiązkowej aktualizacji szpitalnego systemu informatycznego.
Szanowni pacjenci
Dyrekcja Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia z ZOL SPZOZ informuje, że od dnia 1 lipca 2021 r. przyjęcia w poradniach specjalistycznych realizowane będą zgodnie
z ustalonym wcześniej terminem przyjęcia, z wyjątkiem nagłych przypadków.
Ustalenie terminu wizyty w poradni odbywa się telefonicznie, na podstawie pozostawionego skierowania w skrzynce lub bezpośrednio w rejestracji.
Pacjent ma prawo wpisać się jednorazowo wyłącznie na jedną wizytę do różnych poradni specjalistycznych.
Nie dokonuje się jednorazowo zapisów do tej samej poradni na kilka kolejnych terminów.
Prosimy o punktualne zgłaszanie się na umówione wizyty w Poradniach.
Rejestracja czynna jest zgodnie z poniższym harmonogramami
Poniedziałek, wtorek, czwartek oraz piątek w godz. 12:30 – 14:30
Środa w godz. 10:00 – 12:00
Dane wymagane przy rejestracji:
-
Numer PESEL
-
Czterocyfrowy KOD skierowania (jeśli jest wymagane do danej poradni)
Pacjent posiadający rezerwację w dniu wizyty udaje się bezpośrednio pod odpowiedni gabinet.
Numery telefonów:
Poradnie Specjalistyczne (61) 8 739 016
Poradnia Lekarza Rodzinnego (61) 8 739 003
Rejestracja telefoniczna czynna:
-
do Poradni Specjalistycznych
Poniedziałek, wtorek, czwartek oraz piątek w godz. 8:00 – 14:00
Środa w godz. 8.00-12.00
-
do Poradni Lekarza Rodzinnego w godzinach 7:30 – 15:00
Podczas rejestracji telefonicznej należy posiadać przygotowany numer PESEL oraz czterocyfrowy KOD skierowania, jeśli jest wymagane do wybranej poradni.
Do rejestracji niezbędny jest czterocyfrowy KOD skierowania (jeśli jest wymagane do danej poradni), numer PESEL pacjenta oraz telefon kontaktowy.
Pacjent posiadający rezerwację w dniu wizyty udaje się bezpośrednio pod odpowiedni gabinet.
Rejestracja do poradni specjalistycznych jest możliwa także za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Do Poradni Stomatologicznej i Poradni Chirurgii Stomatologicznej nie jest wymagane skierowanie.
W przypadku rezygnacji pacjent zobowiązany jest do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty.
Weryfikacja ubezpieczenia pacjenta następuje za pomocą systemu EWUŚ, jednakże w przypadku braku potwierdzenia ubezpieczenia w systemie, Pacjent powinien okazać dokument ubezpieczenia bądż wypełnić oświadczenie zgodnie ze wzorem.
(Wzór oświadczenia określony został w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012r. w sprawie wzorów oświadczeń o przysługującym świadczeniobiorcy prawie do świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z dnia 18 grudnia 2012r.))
57,102 total views, 70 views today