blok D, piętro 2
-
Zarządzanie aktami Zakładu zewnętrznymi i wewnętrznymi (rejestr Wojewody Wielkopolskiego, KRS, NIP, Regon).
-
Przygotowywanie aktów prawnych Zakładu.
-
Sporządzanie projektów uchwał Rady Społecznej oraz uzasadnień do tych uchwał.
-
Utrzymywanie zbiorów aktów prawnych dotyczących Zakładu sporządzonych przez Organ Założycielski i inne organy zewnętrzne mające wpływ na działalność Zakładu,
-
Obsługa wszelkich kontroli zewnętrznych.
-
Przyjmowanie, rozpatrywanie skarg i wniosków.
-
Nadzór nad bieżącym uaktualnianiem informacji związanych z działalnością Zakładu.
-
Prowadzenie umów dotyczących darowizn.
-
Prowadzenie i nadzór nad umowami zawartymi z Uniwersytetem Medycznym i innymi Szkołami wyższymi w zakresie realizacji zadań dydaktycznych.
-
Prowadzenie i nadzór nad umowami dotyczącymi praktyk Studenckich.
-
Prowadzenie i nadzór nad umowami dotyczącymi badań klinicznych.
-
Udzielanie zgody na pobyt przedstawicieli firm farmaceutycznych i producentów sprzętu medycznego na terenie Zakładu oraz egzekwowanie obowiązujących w tym zakresie przepisów.
-
Przygotowywanie comiesięcznych planów dyżurów lekarskich.
-
Zamawianie recept dla lekarzy Zakładu.
-
Organizacja konsyliów onkologicznych, wydawanie kart DILO, współpraca z podmiotami leczniczymi i innymi instytucjami w zakresie obsługi pacjentów onkologicznych.
Kierownik | 61 8739 000 |
tel | 61 8739 311 |
tel | 61 8739 067 |
6,861 total views, 8 views today