blok D, piętro 2

Magdalena Kaczmarek
-
Do zadań działu należy w szczególności:
a. administrowanie aktami osobowymi,
b. czynności związane z przyjęciem pracownika do pracy: rekrutacja, zawieranie i rozwiązywanie umów
o pracę,
c. czynności związane z zatrudnieniem pracowników;
– ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
– kierowanie pracowników na lekarskie badania kontrolne / okresowe
– sporządzanie dokumentacji wypłat nagród jubileuszowych,
– sporządzanie wniosków emerytalnych, rentowych,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,,
– przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,
d. prowadzenie spraw związanych ze zmianą stanowisk i uposażeń,
e. system „Płatnik” (rejestrowanie i wyrejestrowanie pracownika),
f. ewidencja danych osobowych pracowników do celów obrony,
g. prowadzenie rejestru osób niepełnosprawnych i zatrudnionych w warunkach szczególnych,
h. prowadzenie rejestru umów zleconych / o dzieło / kontraktowych,
i. kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy,
j. archiwizowanie dokumentów Działu,
k. sprawozdawczość własna i dla potrzeb innych komórek organizacyjnych,
l. prowadzenie dokumentacji dotyczącej rezydentów i stażystów (korespondencja z Izbą Lekarską,
Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, zawieranie umów, przedłużanie,
rozwiązywanie, urlopy, absencje, staże itp.),
ł. administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującym
regulaminem, a w szczególności:
– określenie potrzeb socjalno-bytowych załogi,
– współdziałanie przy ustalaniu zasad podziału Zakładowego Funduszu Socjalnego,
– organizowanie różnych form wypoczynku pracowników i ich rodzin,
– prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej działalności socjalnej,
– prowadzenie ewidencji wykorzystanych przez pracowników środków z ZFŚS,
– współpraca z Zakładową Komisją Świadczeń Socjalnych
m. przestrzeganie procedur w zakresie systemu Zarządzania Jakością,
n. prowadzeni postępowań w przedmiocie udzielania zamówienia na świadczenia zdrowotne:
– przygotowanie procedury postępowań,
– opracowanie umów o udzielenia zamówienia na świadczenia zdrowotne oraz uzyskanie opinii radcy
prawnego w tym zakresie,
– przygotowanie i prowadzenie postępowania,
– zawarcie umów,
– administrowanie dokumentami.
Dokumenty CV oraz listy motywacyjne prosimy przesyłać na adres e-mail: praca@szpital-strusia.poznan.pl
Z klauzulą obowiązku informacyjnego Kandydaci mogą zapoznać się tutaj
Kierownik Magdalena Kaczmarek |
61 8739 304 mkaczmarek@szpital-strusia.poznan.pl |
z-ca Justyna Abramczyk |
61 8739 034 jabramczyk@szpital-strusia.poznan.pl |
kadry@szpital-strusia.poznan.pl |
tel 61 8739 025
tel 61 8739 030
tel 61 8739 034
tel 61 8739 029
10,554 total views, 13 views today